Syntetyczny, niebieski profesjonalny smar do rowerowy zapewniający długotrwałą i kompletną ochronę przed wilgocią, korozją i zapewniający minimalny współczynnik tarcza dla punktów smarnych w których jest stosowany. Smar zapewnia długotrwałe smarowanie łożysk piast i innych elementów pracujących w warunkach suchych jak i mokrych w temperaturach -35°C do + 70°C .Taki zakres temperatury pracy i skład chemiczny pracy sprawia, że doskonale sprawdza się w okresie zimy jak i upałów. oraz aplikacjach narażonych na wodę, błoto, śnieg lub lód (polecany również do quadów, skuterów śnieżnych). Syntetyczna baza sprawia, że nie wchodzi w reakcje z gumą i zapobiega korozji galwanicznej. Ponadto przesmarowanie elementów plastikowych i gumowych zapobiega ich pękaniu ora deformacji a przy elementach metalowych uniemożliwia powstanie zjawiska stick-slip czyli drgań materiałowych. Smaru nie można mieszać z innymi środkami smarnymi. Uwaga: nie stosować nadmiernej ilości smaru, ponieważ może to spowodować duże gromadzenie ciepła w węźle smarnym. W rowerze polecamy smarowanie łożysk piast, sterów, suportów, oraz tulejek w zawieszeniu. Smaru nie należy stosować do trybów w piastach planetarnych, które wymagają innego rodzaju smaru, który również mamy w ofercie.