RAG to skrót od Road and Gravel, a „plus” jest tam, ponieważ można nim jeździć ze standardowymi oponami szosowymi 700C, oponami gravelowymi 700C (do 45C) lub nawet kołami MTB 27,5” z oponami o wielkości 2,1”! Idealny dla każdego, kto chce prawdziwie wszechstronnego roweru z kierownicą szosową. Zaprojektowany do pokonywania szutrowych dróg, wyścigów CX, dojazdów do pracy, przygód, a nawet klasycznej jazdy szosowej. Nic dziwnego, że wszyscy kochają RAG +. Posiada unikalną stylizację NS i zakres zastosowań, który jest praktycznie nieograniczony.
GŁÓWNE CECHY
- Rama Road And Gravel + z widelcem z włókna węglowego
- dużo prześwitu na opony: 700c do 45 lub 27,5 ”x2,1
- mocowania hydraulicznych hamulców tarczowych
- konstrukcja osi przelotowej: przód 15x100 i tył 12x142
- zawiera niestandardową ramę NS, widelec z włókna węglowego i aluminiowy mostek
- szeroki zakres zastosowań, w tym Road, Gravel, CX Endurance
Rama: specjalnie uformowane i cieniowane rury AL6061-T6, części kute AL6061-T6, płynne spawanie metodą „podwójnego przejścia” we wszystkich krytycznych obszarach
Widelec: w pełni karbonowy widelec (w tym rura sterowa), oś przelotowa 15 mm
Mostek: trzpień ze stopu 31.8, rozmiary: 80 mm (S), 90 mm (M), 100 mm (L), 110 mm (XL)
Główka: IS42 / IS52
Długość główki ramy: rozmiar S: 110 mm, rozmiar M: 130 mm, L: 160 mm, rozmiar XL: 180 mm
Rura sterowa: pasuje do widelców ze standardowymi rurami sterowymi 1-1 / 8 ”lub stożkowymi 1,5 - 1-1 / 8”
Hamulec tarczowy: flatmount mocowanie hamulca tarczowego (rama i widelec)
Przerzutka przednia: niekompatybilna
BB: gwintowane 68 mm
Przerzutka tylna: w zestawie zdejmowany hak
Zębatka: największa tarcza do 46 ton
Sztyca / zacisk: 27,2 mm / 31,8 mm
Max wsunięcie sztycy: 230 mm (S), 270 mm (M), 300 mm (L), 330 mm (XL)
Maksymalny zalecany rozmiar opon: 700c x 45, 650B x 2,2 ”
Rozstaw piast: 142 x 12 mm, widelec 100x15, w zestawie osie NS
Waga: rama 1,7 kg (rozmiar M), widelec 490 g, mostek 130 g, osie F&R po 40 g każda