Rekon to agresywna opona inspirowana Ikon'em dla średnio zaawansowanych i technicznych tras. Szerokie klocki w środku zapewniają kontrolę podczas hamowania, a boczne w kształcie litery L zapewniają przyczepność podczas pokonywania luźnych zakrętów. Z taką oponą możesz ścigać się więcej i zastanawiać się mniej.
Technologie występujące w oponach, sprawdź je przy wyborze opony z listy:
WT - konstrukcja Wide Trail Design optymalizuje układ i profil opony na dzisiejszych nowoczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych obręczy i mogą tworzyć profil opon o zbyt kwadratowym przekroju, co prowadzi do mniej niż optymalnej wydajności. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm szerokości wewnętrznej obręczy, w zależności od preferencji jeźdźca.
EXO PROTECTION - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika.
TR - TUBELESS READY - Opony TR posiadają wszystkie cechy opon bezdętkowych poza jedną, są znacznie lżejsze. Są to jedyne opony Maxxis, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym.
DUAL COMPOUND - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika).
3C TRIPLE COMPOUND - Trójskładnikowa mieszanka gumy, zwiększająca przyczepność w zakrętach, zmniejszająca opory toczenia.
3C MAXX TERRA - Maxx Terra to pośrednia konfiguracja trzech skłądników, ofrująca lepszą trakcję niż Maxx Speed. Używana w kilku wybranych oponach Enduro/FR.