High Roller II to nieco ulepszona wersja chyba najbardziej rozpoznawalnej opony rowerowej na świecie. Jest to najbardziej popularna i wszechstronna opona do rowerów górskich. Nowa opona posiada większe i mocniejsze klocki. W oponie High Roller środkowe klocki zapewniają bardzo szybkie toczenie oraz skuteczne hamowanie, natomiast wystające boczne gwarantują najlepszą możliwą przyczepność w zakrętach bądź na trawersach. Uniwersalny wzór bieżnika doskonale pasuje do wielu odmian kolarstwa górskiego, od MTB aż po ciężki Downhill.
Technologie występujące w oponach, sprawdź je przy wyborze opony z listy:
DD (Double Down) - Kolejny krok w ewolucji opon 2-ply dla entuzjastów enduro. Dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwalają uzyskać oponę zbliżoną do DH, jednak lżejszą.
EXO Protection - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika.
TR - Tubeless Ready - Opony TR posiadają wszystkie cechy opon bezdętkowych poza jedną, są znacznie lżejsze. Są to jedyne opony Maxxis, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym.
3C MaxxGrip - Przeznaczona do opon DH. Maxx Grip oferuje doskonałą przyczepność oraz mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.
3C MaxxTerra - Maxx Terra to pośrednia konfiguracja trzech skłądników, ofrująca lepszą trakcję niż Maxx Speed. Używana w kilku wybranych oponach Enduro/FR.
Dual Compound - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika).