MAXXIS Dissector to opona zaprojektowana we współpracy z zawodnikiem DH Troy Brosnan. Dissector dąży do zminimalizowania oporu przy zachowaniu kontroli na zakrętach. Ta wszechstronna opona może być używana na przód, tył lub jako para, w zależności od warunków na trasie.
Szybka opona od Troy Brosnan.
Idealna na suche, szybkie trasy.
Kompatybilny z Tubeless.
Budowa WT zoptymalizowana dla obręczy 30-35 mm
Technologie występujące w oponach, sprawdź je przy wyborze opony z listy:
WT - Wide Trail - Opona zoptymalizowana do współpracy z obręczą o szerokości wewnętrznej 35mm.
DH CASING (BUTYL INSERT) - Dodatkowy kawałek gumy butylowej, który rozciąga się od stopki drutowej w górę do ściany bocznej opony. Wkładka zapobiega przebiciom dętki, powstawaniu rozdarć, chroni obręcz przed uderzeniami i zwiększa stabilność ściany bocznej opony.
EXO Protection - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika.
EXO+ Protection - Nasza konstrukcja EXO + łączy dwa z naszych najlepszych materiałów chroniących przed przebiciem: SilkShield i EXO. Warstwa SilkShield przebiega od stopki do stopki z warstwą EXO wzdłuż ścian bocznych. Łącznie te dwa materiały tworzą EXO +, który poprawia ochronę przed przebiciem bieżnika o 27%; wytrzymałość ściany bocznej o 51%; i odporność na przecięcie na obręczy o 28%.
TR - Tubeless Ready - Opony TR posiadają wszystkie cechy opon bezdętkowych poza jedną, są znacznie lżejsze. Są to jedyne opony Maxxis, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym.
3C MAXXGRIP- Przeznaczona do opon DH. Maxx Grip oferuje doskonałą przyczepność oraz mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.
3C MAXXTERRA - Maxx Terra to pośrednia konfiguracja trzech skłądników, ofrująca lepszą trakcję niż Maxx Speed. Używana w kilku wybranych oponach Enduro/FR.
DUAL COMPOUND - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika).