Opona specjalnie zaprojektowana do wyścigów w mokrych i błotnistych warunkach, bieżnik świetnie radzi sobie w warunkach luźnej nawierzchni. Konstrukcja z dwóch rodzajów mieszanek gumy zapewnia minimalne opony toczenia na środku opony dzięki twardej mieszance oraz super przyczepność na zakrętach dzięki miękkiej mieszance na bocznych klockach. Taka kombinacja jest bezcenna podczas pokonywania mokrych skał i korzeni.
Technologie występujące w oponach, sprawdź je przy wyborze opony z listy:
EXO Protection - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika.
DUAL COMPOUND - Dwa rodzaje mieszanki gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika).
TR - Tubeless Ready - Opony TR posiadają wszystkie cechy opon bezdętkowych poza jedną, są znacznie lżejsze. Są to jedyne opony Maxxis, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym.